Това показват данни на сп. "Форбс", цитирани от гръцкото издание Нюз.ин.
Богатството на Фредриксен, който е започнал работа като куриер и е станал корабен магнат, се изчислява на 9,8 млрд. долара.
Милиардерът, който е сериозен играч в добива на петрол в открити води и в отглеждането на сьомга, казва, че работи по 17 часа на ден в опит да увеличи флотата си от най-големия клас танкери, известни в индустрията като VLCC.
“Преди бяхме най-големият притежател на танкери VLCC, но сега сме номер 4,” казва Фредриксен в рядко интервю за WSJ, след като компанията му Frontline Ltd. бе изпреварена от конкуренти.
“Искам да инвестирам над 2 млрд. долара в придобивания,” казва Фредриксен, отбелязвайки, че най-вече се опитва да купи директно компании, а не само танкери от конкурентни компании.
През март т. г. "Форбс" обяви рекорден брой милиардери - 2043 >>>
Форбс: Най-богатият китаец е строителен предприемач >>>
Богатството на Фредриксен, който е започнал работа като куриер и е станал корабен магнат, се изчислява на 9,8 млрд. долара.
Милиардерът, който е сериозен играч в добива на петрол в открити води и в отглеждането на сьомга, казва, че работи по 17 часа на ден в опит да увеличи флотата си от най-големия клас танкери, известни в индустрията като VLCC.
“Преди бяхме най-големият притежател на танкери VLCC, но сега сме номер 4,” казва Фредриксен в рядко интервю за WSJ, след като компанията му Frontline Ltd. бе изпреварена от конкуренти.
“Искам да инвестирам над 2 млрд. долара в придобивания,” казва Фредриксен, отбелязвайки, че най-вече се опитва да купи директно компании, а не само танкери от конкурентни компании.
През март т. г. "Форбс" обяви рекорден брой милиардери - 2043 >>>
Форбс: Най-богатият китаец е строителен предприемач >>>
ИЗБРАНО