Форумът беше организиран от Етаргет България, Dir.bg и Национална бизнес мрежа в подкрепа на малките и средните фирми.

Събитието беше посетено от представители на разнородни бизнеси като онлайн магазини, IT, търговия на дребно, козметични компании. Двамата лектори – Радослав Благоев и Христо Николински – запознаха гостите с нови инструменти за увеличване на продажбите онлайн.

Опитният коуч Благоев наблегна на психологическата и емоционална страна от процеса на продажбите, докато управителят на Етаргет България г-н Николински представи практически нови инструменти, които маркетолозите могат да използват.

Сред по-интересното в презентацията на Етаргет беше анонсът за новата услуга, която фирмата предлага в България, а именно Директна покупка на банери в най-добрите онлайн медии у нас.

Тази уникална услуга за пазара позволява на компаниите да купуват директно банер реклами на отбрани уеб сайтове лесно и бързо. Така модерната programmatic технология ще бъде още по-близо до фирмите използващи онлайн реклама. Досега рекламодателите се сблъскваха с различни административни пречки, поради което процесът на директна покупка беше сложен и продължителен.

Новата услуга на Етаргет, изградена на принципа на автоматизирана покупка на рекламно пространство, чувствително улеснява купуването на реклама в онлайн медии. Заинтересованите от новата услуга побързаха да се възползват от новия инструмент и да го приложат в своите камапнии.

Най-активните получиха подаръци от организаторите, а ето и мненията на трима посетители:

Кристина Узунова, управител на фирма Неотерик ООД, собственик и съоосновател на www.skritovskrina.com / бутик за детски дрехи втора употреба /

Като собственик на онлайн бизнес от една страна и като маркетинг професионалист от друга, използвам всички възможности да научавам повече и да се развивам в сферата на маркетинг и по-специално в областта на дигиталния маркетинг. За мен е важно да следя тенденциите и да прилагам всичко ново и работещо на практика. Затова посетих форума.

Научих за възможностите, които дава рекламата чрез видео - нещо, което до този момент бях пренебрегвала сериозно. Много от нещата, които чух на форума мога да приложа на практика в бизнеса ми и съм сигурна, че те ще дадат резултат. По-конкретно, съвсем скоро мисля да приложа на практика наученото за видео рекламата онлайн, както и да стартирам рекламна кампания в мрежата на Etarget.

До този момент рекламирах с банер реклама през Google Adwords и подбирането на правилните медии, където да се показват рекламите ни ми отнемаше много време. Мисля, че платформата на Etarget ще ми спести не само време, но и много усилия, както и средства
.”

Катерина Саръмова, Бранд мениджър, Нотос България /официален вносител за България на марките Chanel, Dior, Givenchy, Versace, Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Moschino, Faconnable, Chevignon, Naf Naf, Bugati, Bogart, Tous

Посетих форума, защото смятам, че да бъдеш в крак с новите тенденции е от изключително голямо значение, за да бъдеш конкурентоспособен на пазара на труда или да развиваш бизнеса си. Не бих казала, че научих нещо ново. По-скоро, лекторите изключителна ярко успяха да запечатат в съзнанието ми добре познатото старо. А именно - колко важна част е психологията на хората за една успешна продажба. Нещата, които чух, бяха изключително интересни и със сигурност ще ми бъдат полезни, особено новата услуга за директна покупка на банери в най-известните български медии.”

Павел Божинов,
Собственик Полимюзик ООД /Физически и онлайн музикален магазин, който оперира на пазара на аудио и видео продукти от 1991 година/

Посетих Форума за успешни продажби чрез дигитален маркетинг, защото искам да увелича продажбите онлайн. Това, което научих от леторите е колко са важни таргетингът и ретаргетингът за привличане на нови и задържане интереса на старите клиенти. Любипитно за мен беше, че не бива да си купувам лайкове, защото няма да ми свърши работа. От Христо Николински ще запомня, че рекламата трябва да е много добре фокусирана, за да не се губят пари и да я виждат хора, които наистина се интересуват от моята стока. Предстои ми да се запозная по-детайлно с инструментите за това.”

Ако и вие искате да повишите продажбите си с употребата на нови маркетинг инструменти, не спирайте да следите фейсбук страницата на Етаргет България и инициативите, които организират.