В края на миналата седмица голяма дупка зейна в средата на Дунав мост 2 при Видин-Калафат в платното за движение в посока от Румъния към България, което бе асфалтирано през пролетта. 

Бетонните отломки паднаха на жп линията, която преминава отдолу. Отворът временно бе запълнен с циментов разтвор вместо с асфалт.

Кръстьо Спасов коментира пред БНР, че пропуските по моста не са фатални за конструкцията, но е недопустимо само след 4 месеца да има такива проблеми.

По думите му много от асфалтовите работи се правели в неподходящо технологическо време - валежи, ниски температури, и това бързане било излишно.

Строителите бързаха с довършителните работи, защото мостът трябваше да бъде открит на 9 май, но срокът не бе спазен и пускането на съоръжението в експлоатация стана на 14 юни.

Областният управител заяви, че до 30 ноември трябва да бъдат поправени дефектите.

"Документирали сме недостатъците, всичко е в гаранция. Румънската инфрастуктура е изпълнена от тях, но и там има проблеми", обясни Спасов.