Само за 30 минути китайският онлайн търговец Алибаба (Alibaba) е продал стоки на стойност, надминаваща общите интернет продажби на Черния петък и Кибер понеделника в САЩ за миналата година, предаде ДПА, цитирана от БТА.
Прагът от 1 милиард долара бе преминат още през първите две минути след началото на годишните разпродажби в Деня на самотните сърца в Китай.
Миналата година за достигането му бяха необходими около пет минути. Хиляди китайци чакаха часовникът да удари полунощ (местно време), за да платят предварително подбраните дрехи, електроника и други стоки с влизане в сила на отстъпките, обявени за 11 ноември.
Към края на първия час продажбите превишиха 8 милиарда долара. От тях 92 процента са били продажбите на мобилни устройства, отбелязва компанията.
За сравнение, през 2016 година американските купувачи са похарчили 3,3 милиарда долара онлайн на Черния петък и още 3 милиарда долара на Кибер понеделника.
Денят на "двойната единайсетица" бе обявен от Алибаба през 2009 година по вдъхновение от Черния петък в САЩ, когато в края на ноември потребителите се втурват да пазаруват.
Продажбите на 11/11 миналата година, според Алибаба, са били за 17,8 милиарда долара с 32 на сто повече спрямо 2015 година.
Очаква се тази година продажбите да надминат миналогодишните.
Прагът от 1 милиард долара бе преминат още през първите две минути след началото на годишните разпродажби в Деня на самотните сърца в Китай.
Миналата година за достигането му бяха необходими около пет минути. Хиляди китайци чакаха часовникът да удари полунощ (местно време), за да платят предварително подбраните дрехи, електроника и други стоки с влизане в сила на отстъпките, обявени за 11 ноември.
Към края на първия час продажбите превишиха 8 милиарда долара. От тях 92 процента са били продажбите на мобилни устройства, отбелязва компанията.
За сравнение, през 2016 година американските купувачи са похарчили 3,3 милиарда долара онлайн на Черния петък и още 3 милиарда долара на Кибер понеделника.
Денят на "двойната единайсетица" бе обявен от Алибаба през 2009 година по вдъхновение от Черния петък в САЩ, когато в края на ноември потребителите се втурват да пазаруват.
Продажбите на 11/11 миналата година, според Алибаба, са били за 17,8 милиарда долара с 32 на сто повече спрямо 2015 година.
Очаква се тази година продажбите да надминат миналогодишните.
ИЗБРАНО