Думите му са по повод забраната за движение на товарни автомобили в петък и неделя през август, съобщи "Фокус". Заповедта на министъра на транспорта  предизвика недоволството на превозвачите.

"В другите европейски страни са направени магистрали, а ние нямаме нито една цяла, затова налагаме тези ограничения, за да може хората спокойно да пътуват до морето. За мен е по-важно да запазим живота на хората при засиления трафик към Черноморието", обясни министър-председателят. Според него, в България не може да се угоди на всеки.

Към средата на 2012 г. се очаквало да бъде завършена магистрала „Тракия” и с това трафикът значително щял да се облекчи и да стане по-нормален.

В Раковски Бойко Борисов даде начало на строителните работи по изграждане на пътната отсечка Секирово-Шишманци, дълга около 10 км.
Въпреки кризата в момента започваме да стабилизираме финансовото състояние на държавата и да отделяме средства за пътища в малките градове, обясни премиерът.

Кръв ми капе от сърцето за тези 260 млн. лв., които дадохме за хеликоптерите, а виждате как хората тук (в Раковски) се радват за само 1,2 милиона. Така коментира пък Борисов решението на правителството да предостави на Министерството на отбраната средства от бюджета за покриване на дългове по международни договори за модернизация на въоръжените сили.

"Няма напрежение между нас и президента. Министерството и президентството са две институции и всяка мисли, че е права", каза той в отговор на въпрос за предложението на министъра на отбраната Аню Ангелов за нов началник на служба "Военна информация". То бе разкритикувано от президента Георги Първанов.

По думите му, сега Първанов действа правилно. "За всяко нещо има мнение и се обажда и чуваме, че има мнение, но питам, защо при предишното правителство не действаше така", коментира Борисов.
Според него, държавният глава иска да бъде уведомяван и питан за всяко действие, и кабинетът го прави. Борисов подчерта, че правителството работи с шефовете на службите и има право да прави предложения. Той посочи и факта, че премиерът работи с посланици, назначени от президента.


Графикът за строителството на магистрала "Люлин" не се спазва от изпълнителя "Мапа Дженгиз" и изостава от предварителния план с поне 10 дни. Това установи днес внезапна проверка на място на екип от министерствата на регионалното развитие и Агенция "Пътна инфраструктура". От турската фирма обещаха, че до дни ще наемат допълнителни около 100 работника, за да влязат в график.