Графикът е бил нищо повече от PR-акция, защото под него не е имало подпис на фирмата изпълнител, заяви Йовчев по PRO.BG, цитиран от БГНЕС.
Представеният от фирмата изпълнител на проекта "Мапа Дженгиз" график предвижда магистралата да бъде завършена до 31 декември 2010 г. До момента са извършени едва 60% от дейностите.

Един от вариантите, които Министерството на регионалното развитие и благоустройството обсъжда сега е 70% от работата по магистралата да бъде възложена на български фирми. Според председателя на камара "Пътища" обаче така турската фирма ще се превърне просто в предприемач, който ще спечели добри пари за кратко време.

От камара "Пътища" са подавали сигнали до две правителства за некачествена работа и неспазване на правилата за безопасност при стоежа на магистралата. Мерки не били взети.
"Там има 7 километра канавки, които са изпълнени некачествено и трябва да се подновят", даде пример Румен Йовчев. Преди време пък скеле потънало с цели 15 сантиметра. Хидроизолацията на някои съоръжения също била некачествена.
Миналата седмица трима турски строители загинаха на обекта, след срутване на скеле.
Според инженер Йовчев у нас трябва да се прекрати практиката търговете да се печелят от фирмите, които дават най-ниска цена, а да печелят тези с "реална оферта".