Имаше проблем, става дума за грешка от наша страна, обясниха от ЧЕЗ, предаде БГНЕС. Министърът останал без ток няколко часа, след като от енергото му дръпнали шалтера за неплатена сметка. Оказало се обаче, че той си е платил сметката по безкасов път, но жилището му се оказало с електромер с два различни номера. Предишният собственик на електромера всъщност бил нередовният платец, което объркало енергото.
Димитров останал много изненадан и от таксата за пускане на тока, която беше увеличена четири пъти.
Енергото ядосало и зам.-председателят на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) Димитър Гривеков след като два дни по няколко часа бил без ток заради ремонти. Той бил готов да нареди проверка в ЧЕЗ, но после се оказало, че компанията е предупредила за спиранията и не е нарушила общите условия за работа с абонатите.
Двата случая обаче ни дават нова сила да продължим проверките по жалбите на абонатите, коментира източникът от ДКЕВР пред БГНЕС.
От ЧЕЗ обаче отчетоха че общият брой на жалбите на абонатите към тях влиза в категорията нормално. Само около 20 писмени жалби на абонати има постъпили в дружеството, а от 2 млн. фактури, изпратени за последните 3 месеца, е имало едва 7000 рекламации, съобщиха от ЧЕЗ (виж линка).