Клиентите твърдят, че не са могли да върнат ключовете на стаите си и да го напуснат, тъй като персоналът изчезнал.

Клиентите се оплакват от ниска хигиена в стаите, повредено оборудване и липса да адекватно обслужване. Те смятат, че обстановката не отговаря на изискванията за 4-звезден обект за настаняване и настояват да бъдат компенсирани разходите им.

„Стаята, в която ни настаниха, беше не повече от 12-13 квадрата. Това е недопустимо за 4-звезден хотел. Преместиха ни в друга стая, която беше непочистена, банята беше в отвратително състояние“, разказа Даниела Милиславова по bTV.

16 часа по-късно администраторът на хотела обещава да върне парите, но не и да плати обезщетение за провалената почивка.

„Искат обезщетение, връщане на парите – но това става в последния ден. Значи, те са седяли 3 дни, 5 дни – и започват да имат някакви претенции да им се върнат парите. Това е някаква тенденция в туризма на българските граждани“, коментира собственикът на хотела Рашо Григоров.

Експерти от Министерството на туризма ще проверят условията за настаняване в четиризвезден хотел във Велинград след сигналrите на туристите. Министерството  ще сигнализира и други институции, за да бъдат направени съвместни инспекции.