За по-малко от месец Credissimo стана компанията с най-популярен публичен акаунт във Viber. Благодарение на изключително успешния стикер пакет „Стига глупости“, представен на глобално ниво, дружеството успя да привлече над 400 000 последователи, което го превърна в един от най-посещаваните акаунти в страната.

В средата на месец август, компанията предложи на потребителите на популярната чат платформа, собствен пакет стикери, озаглавен „Стига глупости“.
Към днешна дата, той се радва на изключителен интерес - свален е от близо половин милион потребители и е използван в почти 5 милиона съобщения.
Чрез стикер пакета, Credissimo представи нова стикер функционалност за Балканите – позволяваща на ползвателите му, бързо и удобно да посетят уеб страницата на компанията за онлайн кредити, където да заявят желаната от тях сума на преференциални условия и с допълнителни отстъпки.

„Огромният интерес към стикерите „Стига глупости“ и нашия публичен акаунт, са доказателство, че успяваме да създадем комуникация на привлекателен за потребителите език. Планираме съвсем скоро да предложим този канал и на клиентите ни в Македония, където вярваме, че отново ще постигнем впечатляващи резултати. Чрез ключови партньорства с технологични гиганти като,Viber, ще продължаваме да надскачаме очакванията на потребителите и да предлагаме бърз и лесен достъп до услугите на компанията.“, сподели г-н Янков, изпълнителен директор на компанията.

В публичния си акаунт Credissimo България, компанията предлага полезна информация като съвети за изграждане на добри финансови навици, идеи как да пестим пари без това да тежи на семейния бюджет, интересни истории на успешни българи, както и актуална информация за своите продукти и услуги.

В края на миналата година, Credissimo представи първия чатбот в света за заявяване на кредит във Facebook Messenger, разработен от екипа на компанията. Съвсем скоро се очаква дружеството да предложи своя чатбот SIMO и на потребителите на Viber. Чрез него последователите на Credissimo ще могат да заявят кредит с помощта на виртуален асистент. Процесът ще е значително по-бърз, по-удобен и по-достъпен от други традиционни форми на кандидатстване.

Публичният акаунт на Credissimo е поредният социален профил на компанията, който допълва силното онлайн присъствие на ФинТек лидера в социалните мрежи. Официалната Facebook страница на компанията, успя да се превърне в най-голямата финансова страница в България с над 160 000 фена, а Instagram акаунтът на дружеството наброява над 2 300 последователи, с което се явява най-следваният профил в платформата, изпреварващ дори традиционните банкови институции.

Станете и вие част от публичния акаунт на компанията, както и не пропускайте да свалите безплатния стикер пакет „Стига глупости“ ТУК >>>